دانلود LINE: Free Calls & Messages 3.8.3 – تماس و پیامک رایگان اندروید

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد. اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است . برخی از ویژگی های برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید : کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل برای دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . تغییرات نسخه ی ۳.۸.۳ : * اضافه شدن یکی از ویژگی های جدید یادداشت LINE: Free Calls & Messages - تماس و پیامک رایگان اندروید دانلود با لینک مستقیم حجم : 19 مگابایت ورژن : برای اندروید 2.1 و بالاتر قیمت در مارکت اندروید : رایگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:40 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 113747
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1